Translate

2015. március 11., szerda

Mesélj nekem holnapot!


Mesélj nekem holnapot,
Könnyek nélkül lapozd át a tegnapot,
Magam ásom sorsom gödrét
Utam buktatóit kövezem alázatként,
Szilánkos gondolatok görcsét
Hajlítom papírra reményként.

Mesélj nekem holnapot,
Mosolyogva rajzolj nyíló ablakot,
Nevetek, hogy még élek,
Csukott szemmel sírok, mert élsz,
Falat emel az időtér
Eldugott félelmek nemzéseként.

Mesélj nekem holnapot,
Kopogj cipődben csendes utcákon,
A jövőt sosem láthatom
Árnyékot vonszolok hátamon,
Jelenben létezem szabadon
Arcom napfény felé fordítom.

Mesélj nekem holnapot,
Ölelj, meztelen vakító víziót,
Vártam, visszafogadjon egy érzés,
Szappanbuborékba fújjam
Színes látomásom üzenetét,
Holdíves Szivárványt kergetnék!

Mesélj nekem holnapot,
Csorgass forgószélbe parfümillatot,
Kezedben törik múltam tükre
Ránctalanná simul a szeretet,
Újra hiszem, a csomók oldhatók,  
Elönti lelkem a nyugalom.

"Takó Tibor"